Toon cursusnavigatie

Cursusstructuur

Maak PDF
De cursusstructuur zal worden geëxporteerd naar een PDF-bestand. Eventuele online cursus-bronnen moeten apart gedownload worden.Het maken van een PDF-bestand kan soms even duren. Zodra dit bestand gereed is, wordt op deze pagina de knop [Download PDF] getoond en ontvang je een email notificatie op default@liferay.com. Mogelijk sneller is om - na het klikken op de [Ja] knop hieronder - deze pagina (een aantal keren) te verversen om te controleren of de PDF al klaar is. Wil je doorgaan?
Standaard
10 min
De geschatte tijdsbesteding is 10 minuten

Introductie

Welkom bij het online evenement "Innovatief leren over onderwijsinnovatie".

Leerdoelen

Na afloop van dit evenement ben je in staat om:

  • do’s and don’ts op het gebied van onderwijsinnovatie te formuleren.
  • om vanuit theorieën rond (onderwijs)innovatie te reflecteren op de eigen praktijk en aanbevelingen te formuleren voor de aanpak van een eigen onderwijsinnovatie.

Na afloop heb je kennis gemaakt met onderwijsprofessionals die ook betrokken zijn bij onderwijsinnovaties.

In deze video vertelt docent Wilfred Rubens over de opzet en inhoud van dit evenement.

Op 22 juni 2021 maak je kennis met de docent, met elkaar en met de leeromgeving. Kennismaken doen we onder meer via een korte live online sessie. Indien je al ervaring hebt met deze leeromgeving, dan hoef je daar niet veel tijd aan te besteden. Je kunt ook alvast starten met het bestuderen van leermaterialen.

Op 23 juni 2021 gaan we in op onderwijsinnovatie in het algemeen. We bestuderen een casus en we bestuderen  succes- en faalfactoren van onderwijsinnovaties. Op deze dag vindt een live virtuele klas-sessie plaats waar we ook ervaringen met onderwijsinnovaties uitwisselen.

Vervolgens heb je enkele dagen de tijd om leerinhouden te bestuderen en een opdracht rond succes- en faalfactoren van onderwijsinnovaties te maken. Je maakt kennis met benaderingen van innovaties, van buiten het onderwijs.

Op 28 juni 2021 heb je de gelegenheid om vragen te stellen (bijvoorbeeld over de eindopdracht) tijdens een korte Q&A-sessie.

Daarna besteed je tijd aan het verder bestuderen van benaderingen van innovaties, van buiten het onderwijs. Ook kun je werken aan de eindopdracht. Tijdens een tweede virtuele klas-sessie op 1 juli 2021 gaan we in op de uitwerkingen van de opdracht rond succes- en faalfactoren van onderwijsinnovaties. Je maakt kennis met een kader voor onderwijsinnovatie.

De eindopdracht moet uiterlijk 5 juli 2021 zijn ingeleverd.

Er is iets misgegaan.
Foutmelding:
Details:
Ververs de pagina om dit probleem te verhelpen. Indien je op deze pagina al wijzigingen hebt aangebracht die nog niet zijn opgeslagen, kopieer deze wijzigingen dan voordat je de pagina ververst. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met Service en Informatie.